< У США хочуть заборонити експорт битих електромобілів | О сельском хозяйстве и питании

У США хочуть заборонити експорт битих електромобілів

У СШA зрoстaє тиск нa дeржaвні інституції, щoб зaбoрoнити вивoзити биті eлeктрoмoбілі зa кoрдoн. Рeгулятoри стурбoвaні бeзпeкoю їx пeрeвeзeнь тa утилізaцією.

Зoкрeмa, влaдa спoдівaється крaщe відстeжувaти бaтaрeї, які зaлишaються в пoбитиx aвтoмoбіляx, чeрeз трaнспoртні кaнaли. Адже вже були випадки пожеж під момент транспортування таких автомобиль, спричинені загорянням батарей у них.

Інша зацеп можливої заборони полягає в тому, щоб уникати вивозу електронних відходів у країни, які отнюдь не мають засобів про їх перероблювання чи перепрофілювання. Американські чиновники хочуть зберігати цінні мінерали, що містяться в акумуляторах, у своїй країні.

Стартапи з перероблювання акумуляторів Західній Європі та США отримали величезні суми приватних і державних інвестицій, щоб допомогти зміцнити ланцюжки постачання сировини зі старих чи використаних батарей. Але поки що вони мають лише незначну частину акумуляторів у вигляді використаних батарейок.

Поки що наявна індустрія страхових компаній та аукціонів грає сверху руку українцям, які привозять биті електромобілі в Україну. Зокрема, електромобілі з більшою ймовірністю списуються після аварій, ніж автомобілі з ДВЗ двигуном, «електрички» можуть бути визнані такими, що далеко не підлягають ремонту, навіть після незначних аварій. Аналіз Reuters цього року показав, що «велика частина» пошкоджених електромобілів, проданих возьми металобрухт, були майже новими автомобілями з малим пробігом.

Основна первопричина, чому восстановление електромобілів такий складний, полягає у відсутності спеціального нормативу щодо поводження з акумуляторами електромобілів після аварії. У всьому світі неважный (=маловажный) існує галузевого стандарту во (избежание вимірювання працездатності батареї.

Виробники транспортних засобів іноді відмовляються санкціонувати восстановление акумуляторів от побоювання відповідальності. Ніхто невыгодный знає, що если з відремонтованою батареєю из-за два, три роки та ще 50 000 км. Легше допустити, щоб майже нові транспортні засоби списали, ніж потім мати мороку з позовами та судами.

Звичайно, і в США існують підприємства, які заробляють гроші, розбираючи автомобілі, щоб видобути найцінніші деталі к перепродажу. Але с целью демонтажу батареї потрібні спеціальні працівники, обладнання та, що найважливіше, простір сверх пожежонебезпечне зберігання літій-іонних елементів. У багатьох автошротів цього немає.

Крім того, електромобілі, як закон, мають простіші трансмісії з більшою кількістю пластику та великими збірними компонентами кузова, які не по силам розібрати. У деяких електромобілях акумулятор вбудовано безпосередньо в конструкцію автомобіля, що трудиться його особливо складним интересах розбирання.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.