Німeччинa рaнішe нaдaвaлa пoдaткoві пільги грoмaдянaм, які купувaли aвтo нa eлeктрoтязі. Oднaк у грудні уряд вирішив припинити прoгрaму стимулювaння купівлі eлeктрoмoбілів, щo призвeлo дo різкoгo пaдіння пoпиту нa eлeктрoмoбілі.
Пoрівнянo з груднем 2023 року, продажі нових електромобілів впали получи 54,9 відсотка, тоді як продажі плагін-гібридів впали нате 19,6 відсотка. З іншого боку, участок транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння зріс більш ніж 9 відсотків: 9,1 відсотка интересах бензинових і +9,5 відсотка чтобы дизельних машин.
После даними Auto Business Insight, загалом ринок нових (авто)машина у Німеччині скоротився в 11,7 відсотка порівняно з груднем 2023 року. Хоча раптове припинення дії податкових пільг, безсумнівно, призвело накануне різкого падіння продажів електромобілів, це малограмотный єдина причинность падіння їх продажів.
An abrupt end to government subsidies sent electric vehicle sales down by 54.9% in Germany in January 2024. PHEVs also experienced a 19.6% decline. Sales of gasoline and diesel vehicles both rose by close to 10.0% in a passenger vehicle market down 11.7% month-on-month. pic.twitter.com/C5e2ZTFJ07
— Greg Kable (@GregKable) February 6, 2024
Нате думку опитаних Wall Street Journal аналітиків, високі витрати держи фінансування та значна геополітична напруженість призводять прежде небажання купувати електромобілі як з боку приватних осіб, просто так і компаній.
Зважаючи держи те, що перспективи економіки Німеччини конец ще залишаються похмурими, аналітики очікують, що зниження цін получи електромобілі продовжиться і в 2024 році.
Німецька автомобільна асоціація VDA прогнозує зростання світового ринку легкових автомобілів возьми 2% у 2024 році. Однак, вслед за даними Reuters, асоціація прогнозує скорочення автомобільного ринку Німеччини сверху 1% у тому ж році. Зокрема, прогнозується, що продажі електромобілів впадуть приблизно получай 9%, незважаючи бери зростання виробництва сверху 19%.