< Мешканці Лондона почнуть передавати Україні призначені для утилізації автомобілі | О сельском хозяйстве и питании

Мешканці Лондона почнуть передавати Україні призначені для утилізації автомобілі

Житeлі Лoндoнa мoжуть пeрeдaти в Укрaїну aвтoмoбілі, які підлягaють утилізaції чeрeз нoві eкoлoгічні стaндaрти викидів.   Прo цe пишe The Guardian.

Влaсники лeгкoвиx aвтoмoбілів, фургoнів тa мікрoaвтoбусів, які прoживaють aбo мaють бізнес у столиці Англії, можуть отримати виплату ради утилізацію у розмірі 2 тисячі фунтів стерлінгів, а потім пожертвувати машину Україні з гуманітарною чи медичною метою.

Ради того, щоб віддати автомобіль Україні, необхідно написати заяву вплоть до благодійної організації British Ukraine Aid, після чого прохання розглянуть і, у разі схвалення, волонтери самі заберуть машину у власника.

Міський кумпол Києва Віталій Кличко заявив, що підтримує британську ініціативу, оскільки Україні неважный (=маловажный) вистачає транспортних засобів, особливо фургонів на перевезення поранених поблизу лінії фронту.

«Україна прагне такої ж високої якості повітря, як і ми, але якщо ви боретеся следовать своє життя, це безвыгодный ваш безпосередній пріоритет. Естество цих транспортних засобів полягає в тому, що вони врятують життя», — вважає учасник волонтерської ініціативи Car for Ukraine Річард Лофтхаус.

(авто)машина, які передадуть Україні, списують следовать програмою ULEZ (Ultra Low Emission Zone). Подібна заборона стосуватиметься більшості автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Власник такого транспортного засобу зобов\’язаний либо здати автомобіль нежто щодня виплачувати 12,5 фунтів стерлінгів вслед за його використання в особливій зоні.

Автором ініціативи є мер Лондона Садік Монарх.

Зі свого боку, Сьюзан Вход, кандидат у мери від партії консерваторів, розкритикувала ініціативу та заявила, що скасує програму першого ж дня у разі перемоги получи и распишись виборах.

«Програма [квартер] Хана ULEZ — це безлюдный (=малолюдный) що інше, як захоплення податків, а його способ утилізації щойно ще більше підняла ціни держи вживані автомобілі. Сім\’ї з низькими доходами, власники малого бізнесу та благодійні організації найбільше страждають від цієї щоденної плати, яка расчетливо нічого безлюдный (=малолюдный) робить про покращення якості повітря», — заявила Конгресс-холл.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.