Блaгoдійний фoнд «Пoвeрнись живим» тa «Нoвa пoштa» пoдaрувaли aвіaтoрaм мoбільні кoмaндні пункти.
Тexнікa пeрeдaнa oб\’єднaнню Пoвітрянoгo кoмaндувaння «Цeнтр» в рaмкax спільнoгo прoєкту «Зaпaкуй нeбo — прoкaчaй ППO», який Фoнд тa пoштoвa службa зaснувaли к допомоги Силам протиповітряної оборони. Цей проєкт передбачає постачання такої кількості рухомих командних пунктів (РКП), якої вистачить, аби повністю закрити нагальну потребу повітряного командування у подібній техніці.
Рухомі командні пункти розроблялися Фондом «Повернись живим» спільно зі спеціалістами військ протиповітряної оборони. Їх побудували получи и распишись базі повнопривідних вантажівок MAN TGS (6х6). Завдяки підказкам армійців аминь продумано впредь до дрібниць — як в модулі управління, беспричинно і в житлово-побутовому причепі. Враховано навіть такі елементи комфорту, як невеличкі сейфи во (избежание особистих речей.
Спальний відсік на особового складу зроблено возьми кшталт вагонних кузов. Щоправда, шелковичное) дерево кубрик більший, а двоярусні ліжка просторіші та з ортопедичним матрацами. Угоду кому) комфорту обидва модулі облаштовано системою обігріву та кондиціювання повітря. В побутовій частині є мікрохвильова піч, газова пластина. В окремому відсіку житлового блоку облаштовано санвузол з душовою кабіною та біотуалетом.
Таким чином, «Повернись живим» та «Нова пошта» зробили ергономічні та комфортні умови (див. відео внизу) в пересувному житловому та робочому модулях, які в польових умовах мають повну енергетичну і теплову автономність. Вслед за этим працюватимуть операціоністи з прикриття українського неба, котрі вслед за лічені секунди виявлятимуть цілі та віддаватимуть координати держи збиття ворожих ракет, БПЛА і літаків.
Використана ходова основ MAN TGS (6х6) вже добре випробувана в інших проєктах згаданого Фонду. У війська вже кількома партіями пішли ремонтні майстерні з основними та допоміжним модулями возьми дишлових причепах. Відгуки насчет них гарні.
Це односкатне армійське виконання шасі з всюдихідними шинами. Силовий потенціал забезпечує двигун потужністю 510 кінських сил. Вантажівка оснащена системою накачування шин, яка дозволяє регулювати тиск у колесах під часочек руху.
После суті, це модель експедиційного автомобіля, але з військовою спеціалізованою комплектацією під конкретні завдання підрозділів повітряних сил. Подібні рухомі командні чи диспетчерські пункти будуть й далі поставлятися, але вже ради інших родів військ та іншого призначення.