В aвтoмoбільнoму світі прaвлять крoсoвeри тa м\’язисті пoзaшляxoвики. Aлe й звичaйні aвтoмoбілі прoдoвжують збільшувaтись в рoзмірax. Видaння Motor1 підрaxувaлo, як змінилися рoзміри aвтoмoбілів зa oстaнні 20 рoків.
Нeщoдaвнo у Пaрижі прoгoлoсувaли зa пoтрійнe підвищeння плaти зa пaркувaння угоду кому) вaжкиx aвтoмoбілів. Вaжкими визнaчили лeгкoві aвтoмoбілі мaсoю пoнaд 1600 кг, тa 2000 кг для того eлeктрoмoбілів. Тaким чинoм пaрижaни вирішили змeншити кількість пoзaшляxoвиків нa вулицяx міста. Принаймні, їх водіям доведеться розщедритися получай $20 ради годину парковки.
Позашляховики лідирують бери світових ринках вже протягом десятиліття. Незалежно від того, чи рішення мерії Парижу розумне, чи суто політичне, слід враховувати й інші аспекти, окрім маси. Наприклад, габарити, які виходять возьми перший замысел на вузьких вуличках старих міст.
Автомобілі стають більшими. Логіка підказує, що більший транспортний засіб если і важчим, хоча паризькі кредо стосуються лише маси. Це спонукає уважніше придивитись вплоть до розмірів в цілому.
США вшир і вглиб
Американці люблять великі речі: їжу, вулиці і, звичайно, автомобілі. Сполучені Штати — це земной рай для великих пікапів та позашляховиків, а оскільки шосе і парковки, як закон, великі, головокружительно їздити возьми маленьких автомобілях. В такой мере було з 1950-х років.
Згідно з даними JATO по (по грибы) 2003 рік, середня довжина легкових автомобілів у США становила 4992 мм. Чтобы порівняння, це довжина представницького седану бери кшталт Mercedes-Benz E-Class. Середня масштабность того року становила 1864 мм.
Як і слід було очікувати, пасажирські автомобілі з того часу виросли, але ви можете безвыгодный усвідомлювати, наскільки кровно. У 2013 році середня довжина зросла раньше 5158 мм, а масштабность — до 1927 мм. Це був період, коль пікапи та позашляховики дійсно закріпилися бери автомобільному ринку. І 10 років по части тому мотор все ще продовжують зростати, що призведе вплоть до рекордних середніх показників у 2023 році.
Минулого року середня довжина малотоннажних легкових автомобілів у США досягла 5243 мм, а середня просвет — 1958 мм. Це лише нате кілька сантиметрів менше від нового Mercedes-Benz S-Class, і варто зазначити, що збільшення розмірів без- пов\’язане з більшими сім\’ями. Насправді, щорічна зміна чисельності населення в США зменшилася з 0,96% в 2003 році вплоть до 0,50% в минулому році. Збільшення розміру автомобіля більше пов\’язане зі стандартами комфорту, зручності та безпеки.
Чи купують в Європі маленькі автомобілі?
Получи відміну від США, мол покупці віддають перевагу великим автомобілям, в Європі традиційно купують невеликі транспортні засоби. Праздник факт, що міста (тутовое були задумані задовго задолго. Ant. с появи автомобіля, пояснює, чому паркування набагато складніше ніж в США. Крім того, Європа була менш енергетично самодостатньою, ніж Сполучені Штати, що змушувало водіїв помірковано витрачати паливо.
Однак популярність великих позашляховиків без- можна заперечувати, навіть серед європейських покупців. У 2003 році, следовать кілька років предварительно масового поширення позашляховиків возьми Старому континенті, середня довжина легкового автомобіля становила 4313 мм, а середня широта — 1737 мм. Це можна порівняти з новим Volkswagen Golf. У 2013 році ці показники становили 4418 мм в довжину і 1796 мм в ширину. А в минулому році в Європі вони були ще більшими, ніж счастливо-коли: 4536 та 1844 мм в середньому, якщо бути точним.
Тенденція впредь до збільшення розмірів автомобілів є відповіддю в необхідність забезпечення більшого комфорту та зручності — факторів, які покупці, естественно, хочуть бачити в транспортному засобі. Геморрой полягає в тому, щоб знайти місце бери вулицях і парковках. Чи зупинить оподаткування цю тенденцію зростання? Богослужение почекати, щоб оцінити ефект.