< Шість днів мистецтва: завершився третій Bouquet Kyiv Stage | О сельском хозяйстве и питании

Шість днів мистецтва: завершився третій Bouquet Kyiv Stage

«Oстaнні пів рoку ми всі oпинилися в ситуaції, кoли були змушeні oбмeжити живe спілкувaння. Oсoбливo цe відчули прислуга мистeцтвa, для якиx oднією з нaйбільшиx мoтивaцій є сaмoвирaжeння й живa взaємoдія з публікoю. Віртуaльний світ, звіснo, нe мoжe зaмінити рeaльний, aлe мoжe зaпрoпoнувaти щoсь нoвe, – гoвoрить Євгeній Уткін, співзaснoвник фeстивaлю Bouquet Kyiv Stage тa плaтфoрми 211 floor. – Ідeя прoєкту 211 floor – піти у віртуaльний світ. Дexтo xoчe пoлeтіти нa Мaрс, a ми плaнуємo пoбудувaти віртуaльний дім. Спoчaтку будe сaйт, a чeрeз дeякий чaс – і дoдaтoк, зa дoпoмoгoю якoгo мoжнa будe бaчити і вибирaти пoдії, які відбувaються в усьoму світі, тa спілкувaтися oднe з oдним».

Музикa є oснoвним нaпрямoм Bouquet Kyiv Stage. Oднією з центральних музичних подій цього року став музичний марафон «Лятошинський — Гала», присвячений видатному українському композитору Борису Лятошинському. Опекун проєкту — піаніст Євген Громов — працював надо програмою понад пів року.

«Це тригодинний марафон із камерної музики, написаної Борисом Лятошинським у 1920-х роках. Ми хочемо показати у глибокому зрізі всі куточки його камерної музики. Амплітуда настроїв і жанрів (в — колосальні. Кожен твір — дивовижний», – розповідає Євген Громов.

Серед прем‎\’єр — солянка скрипальки Богдани Півненко «Присвята Мирославу Скорику». «Возьми цьому концерті ми виконали твір, ноти якого я отримала вже після смерті Мирослава Скорика. В початку березня він залишив їх с целью мене у консерваторії, але розпочався пункт і я не змогла їх забрати. Я отримала папку з нотами в кінці червня, вже після його смерті. Ця п‎\’єса називається Memory, і це дуже символічно», — булькать Богдана Півненко.

Це також і музичний кіноперформанс «Двоє майстрів» — музика Вадима Храпачова із фільмів Романа Балаяна у живому виконанні Sed Contra EnsEmble. І звуковий триб‎\’корма музиканта Андрія Криченка вплоть до творчості Марії Примаченко, — «Дивосвіт Химер». Дозвіл держи використання робіт художниці надав Благодійний запас «Творча спадщина родини Марії Примаченко».

І музична програма у виконанні скрипальки Мирослави Которович, сопрано Сусанни Чахоян й камерного ансамблю «Артехатта» — «Связка для маестро Которовича». Також музичний проєкт композитора й музиканта Івана Тараненка «FusioFonia_Музика української землі», в якому він об‎\’єднав фолк, етно, класику і музыка толстых. І прем‎\’єра нових творів Валюша Сильвестрова In Memoriam. Нові джазові програми представили Лара Марті і Nazgul Shukaeva Project.

Завершальним акордом став спільний вечер New Era Orchestra (арт-менеджер і диригент — Тетяна Калініченко) і швейцарського віртуоза Моріса Штеґера Baroque Twist. Незалежний український камерний ансамбль разом зі знаменитим ассоциация флейтистом виконали потужні музичні композиції епохи бароко й найкращу версію твору Антоніо Вівальді «Чотири пори року», яку створив сучасний британський автор Макс Ріхтер.

Ще одним ядром Bouquet Kyiv Stage стала візуальна програма. Вона була представлена художніми виставками з фокусом получи період шістдесятників. Це — виставка «Місто людей: графіка шістдесятників», дескать були показані роботи — більшість з них уперше —  Олександра Дубовика, Олександра Левича, Олексія Захарчука, Михайла Вайнштейна, Віктора Зарецького та Алли Горської.

Живописець Олександр Дубовик, якому Bouquet Kyiv Stage завдячує своїм символом — Букетом, — також представив виставку робіт, які раніше маловыгодный виставлялися. Її назва — «Спогад насчет майбутнє».

«Спогади про майбутнє» — це далеко не просто гра в парадокси аль спосіб розважити публіку. Питання относительно майбутнє дуже складне. Сразу проводяться вражаючі експерименти, які доводять, що майбутнє сверху рівні часток впливає бери нас і змінює теперішнє. Загалом мистецтво живе позиция часом — воно насчет ті самі речі, впродовж століть. І ця ідея позачасовості, загальнолюдські цінності, надії, плани і страхи — втілені у моїх роботах», — розповідає Олександр Дубовик.

Літературно-меморіальний глиптотека Булгакова підготував особливу інсталяцію оборона міцний взаємозв‎\’язок між містом і митцем — «Альма-матір Міхаїла Булгакова». А майстерня GORN представила бери фестивалі виставку скульптур «Тіні».

Театральний напрям, який вперше з‎\’явився у програмі, представлений перформансом режисера Олега Ліпцина «ЯR» — вслед поетичною збіркою Маріанни Кіяновської «Бабин Крутизна. Голосами». Поряд із професійними акторами после вистави долучилася й аудиторія.

«Насчет це вже так багато зроблено, сказано, написано, що угоду кому) того, щоб братись вслед цю тему ще раз как-то, потрібне якесь підґрунтя. І це підґрунтя я знайшов угоду кому) себе у текстах Маріанни Кіяновської «Бабин Крутизна. Голосами». Ця поетична, надзвичайно вражаюча збірка, стала поштовхом интересах ідеї перформансу», – болтать Олег Ліпцин.

Серед нових напрямів цього року був і літературний. Його попечитель — літературознавець і літкритик Євгеній Стасіневич. Перед програми увійшли чотири дискусії ради урбанні тексти, публічне інтерв‎\’ю з Софією Андрухович і Ніч поезії. Своїми історіями та досвідами сверху літературній сцені ділилися: Сергій Жадан, Екатерина Калитко, Ірина Цілик, Ярослава Стріха, Михайло Назаренко, Маркуха Бєлорусець, Артем Чех, Світлана Тараторіна.

Дитяча програма представлена інтерактивними театралізованими виставами во (избежание малюків і їхніх батьків «Кольорові ігри» і «ТІК-Эдак» від об‎\’єднання «Творчий дім», подіями исполнение) підлітків від простору архітектурної освіти Archikidz, а також творчими майстер-класами «Місто майстрів».

«Життя триває!» — такою була тематика традиційних бесід під ясенем, сверху які щороку запрошує співзасновник Bouquet Kyiv Stage Євгеній Уткін. Бесіди проходили щодня у дворі «Софії Київської» під сторічним ясенем. До самого публічних розмов були запрошені народище, які в той чи інший спосіб змінили наше життя. Серед них — режисерка Олюся Данилюк, учений-гігієніст, черепок Товариства токсикологів України Микола Проданчук, письменниця Маріанна Кіяновська, історик, ветврач історичних наук, професор Георгій Касьянов та інші.

Традиційно вхід в усі події був вільним ради вхідним квитком на територію «Софії Київської». Також от обмеження, пов‎\’язані з карантином, організатори та відвідувачі дотримувалися усіх необхідних заходів безпеки.

Детальніше оборона фестиваль можна дізнатися сверху сайті за посиланням чи у Facebook. Крім того, деякі з подій можна подивитися вслед за посиланнями: Генрі Перселл MUSIC FOR A WHILE. Вечер Наталії Половинки, Nazgul Shukaeva Quartet & Vlada Buchko «X», Букетик для маестро Которовича, Іван Тараненко. Fusionfonia Музика Української Землі, Музично-поетичний перформенс «ЯR». Режисер Лега Ліпцин, частина 1, Музично-поетичний перформенс «ЯR». Режисер Оля Ліпцин, частина 2.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.