< Вперше у перегонах візьме участь автономний автомобіль | О сельском хозяйстве и питании

Вперше у перегонах візьме участь автономний автомобіль

Впeршe у лeгeндaрниx ітaлійськиx пeрeгoнax Mille Miglia візьмe учaсть aвтoнoмний aвтoмoбіль, зa кeрмoм якoгo нe будe людини: Мілaнський пoлітexнічний унівeрситeт вивoдить нa гoнoчну трaсу бeзпілoтний бoлід.

Вибір тexніки ради пeрeгoнів у тaкoму нeзвичнoму статусі випав получай культовий Maserati MC20 Cielo. Розкішну автівку наповнили технологічними компонентами для того автономної їзди. Автомашина уже готова, тестується у дворі майстерні, держи полігоні та навіть нате тихих вуличках древнього Мілану.

Жодних винятків організатори гонок интересах цієї автівки далеко не роблять — усі машини получай рівних правах. Різниця лише в тому, що Maserati заявлений у гонку кроме екіпажу.

Звісно, наглядач у салоні если, оскільки з юридичних причин автомобілю безграмотный дозволено рухатися повністю автономно. «Куратором» стане Маттео Марзотто, який відзначатиме 70-річчя перемоги свого дядюшка Джанніно в гонці 1000 Miglia 1953 року. Але втручатися в роботу систем управління Маттео заборонено — наглядач та й годі. Щоправда, винятки (в зроблено і вони прописані, оскільки туточки не штучний інтелект, а запрограмовані нате різні ситуації коди.

Нинішній рік чтобы безпілотного автомобіля є початковим у багатоетапному проекті. З Miglia 2023 безпілотник стартує. Після гонки тестові випробування продовжаться, а вже у 2024 році роботизований транспортний засіб має проїхати 1500 кілометрів у повністю автономному режимі.

Це целое стало можливим завдяки дозволу Міністерства інфраструктури та транспорту Італії получи проведення тестів автономного водіння в дорогах загального користування. Дозвіл получи и распишись такий різноманітний і довгий путь прописаний окремим рядком.

Технологію системи управління автономного транспортного засобу Міланський політехнічний університет невыгодный розкриває, побоюючись економічного шпигунства. Відомо тільки, що розробники планують ретельно вивчити усі задіяні ситуації бери різних типах доріг, оборона що кратко розповів професор автоматизації політеху та керівник проекту Серджіо Саварезі.

Також из чего явствует відомо, що гарант цього амбітного почину виступив впливовий технологічний підрозділ італійської адміністрації Autostrada, що вже барабанить великі ставки проекту.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.