Губeрнaтoр Нуeвo-Лeoнa, Мeксикa, ствeрджує, щo KIA інвeстує 1 мільярд дoлaрів у мoдeрнізaцію свoгo зaвoду нeпoдaлік Мoнтeррeя в (видах вирoбництвa двox нoвиx eлeктрoмoбілів. Включeння зaвoду KIA у Мeксиці дo бізнесу з виробництва електромобілів та акумуляторів прискорить локалізацію лінійки продуктів у Північній Америці, що є важливим кроком на концерну HMG, який контролює коньяк Hyundai, Genesis та KIA.
Хоча всі три коньяк пропонують електромобілі получи и распишись ринку США, жоден з них маловыгодный має власть на отримання податкових пільг від уряду США у розмірі 7500 доларів США відповідно накануне Закону ради зниження інфляції, оскільки їх батареї імпортуються, а матеріали, що використовуються, виробляються после межами Північної Америки.
Начальник Мексики Гарсія цього тижня їде задолго. Ant. с Кореї угоду кому) участі у Форумі співробітництва Кореї та Латинської Америки у 2023 році, організованому Міністерством закордонних справ Кореї. Згідно з повідомленням канцелярії міністерства, крім представників латиноамериканських країн, держи заході присутні представники ділових та урядових кіл Кореї.
Гарсія по-черному просував стоянка Нуево-Леона як високотехнологічного виробничого центру, називаючи його «стратегічним місцем в (видах інвестицій».
У штаті в північному сході Мексики з\’стать видимым майбутній заводик Tesla Gigafactory вартістю 5 мільярдів доларів, третій заводик компанії ради межами США. Гігант вантажоперевезень Navistar будує свою електричну вантажівку середньої вантажопідйомності серії International eMV сверху своєму складальному заводі в Ескобедо, також у Нуево-Леоні.
В даний часы завод KIA виробляє невеликі седани Rio та Forte. Відповідаючи бери питання относительно потенційні нові інвестиції в електромобілі, представник KIA сказав, що компанія «постійно аналізує нові можливості после всьому світу», але «конкретного рішення щодо KIA Mexico безвыгодный прийнято».