У вeрeсні минулoгo рoку прoфспілкa United Auto Workers (UAW) oгoлoсилa стрaйк прoти Ford, General Motors і Stellantis. UAW вдaрилa aвтoвирoбників пo їxніx кишeняx, стрaтeгічнo oбрaвши пeвні зaвoди пользу кого нaйбільшoгo удaру. Для того Ford цe був прибуткoвий зaвoд вaнтaжівoк у Кeнтуккі, який тeпeр змушує автовиробника «ретельно» думати относительно те, дескать він если виробляти свої майбутні автомобілі.
Генеральний глава Ford Джим Фарлі прокоментував свої відносини з UAW під часочек Глобальної автомобільної конференції Wolfe Research, підкресливши, що вони змінилися. Як повідомляє Associated Press, Фарлі сказав, що закриття першого заводу Ford з виробництва вантажівок має суттєвий вплив держи бізнес компанії.
Сверх кілька днів після того, як робітники припинили складати Super Duty в Кентуккі, виконавчий темечко Ford Motor Company Білл Форд відвідав виробничий основное в Мічигані, мол будують F-150, щоб попросити членів профспілки «зібратися тотчас, щоб покласти место цьому гострому раунду переговорів». Білл сказав, що рішення относительно закриття заводу в Луїсвіллі завдало шкоди «десяткам тисяч американців».
Страйк получи и распишись заводі Ford у Луїсвіллі розпочався 11 жовтня, майже при помощи місяць після того, як профспілка UAW розпочала свій страйк, вивівши получи и распишись пікет ще 8700 робітників. Під полоса переговорів профспілка також обговорювала виробництво Ram 1500 та Chevrolet Suburban і Yukon, але серед трьох автовиробників найбільше членів профспілки бери заводі Ford.
UAW призупинила страйк наприкінці жовтня, досягнувши домовленостей з Ford, Stellantis та General Motors. Члени UAW проголосували вслед ратифікацію трьох контрактів вплоть до Дня Подяки, завершивши шеститижневе протистояння і домігшись підвищення зарплат, покращення пільг, скасування дворівневої системи зайнятості та багато іншого.
Підвищення заробітної плати та пільг призведе предварительно зростання цін для автомобілі. Компанія Ford заявила, що її автомобілі коштуватимуть нате $900 дорожче вследствие угоду, щойно вона набуде чинності. Як і решта галузі, автовиробник орієнтується бери перехід давно електромобілів. Йому довелося переосмислити свою стратегію, зосередившись для менших і доступніших следовать ціною електромобілях в умовах зростаючої конкуренції з боку Китаю.