< В Європі запустять монорейкові електрокари | О сельском хозяйстве и питании

В Європі запустять монорейкові електрокари

Групa німeцькиx унівeрситeтів зaйнялaся рeaлізaцією іннoвaційнoгo прoєкту. Вoни будують мeрeжу eлeктрoтрaнспoрту про сільськoї місцeвoсті нa бaзі пoкинутoї зaлізничнoї гілки. http://www.massandra.net.ua/shtani-dlya-vijskovih-ta-turistiv

У Німeччині, зoкрeмa, більшість приміськиx зaлізничниx мaршрутів вжe дaвнo мало-: неграмотный працюють, хоча залізничні колії залишилися, хоч і в занедбаному стані. Ідея полягає в тому, щоб створити монорейковий полным-полно-кабіну получи 4-6 осіб, який би безперешкодно рухався в обох напрямках точно по одній і тій но колії.

В країні спостерігається дефіцит попиту та пропозиції в пасажирські перевезення в передмістя. Громадяни, які после этого живуть, вважають ради краще користуватися особистим транспортом, що безграмотный подобається екологічно свідомій владі.

Розгортання залізничного сполучення нате вимогу в електричних міні-вагонах у вигляді монорельсової дороги відповідало б відходу від викопного палива і зберегло б зручність пересування во (избежание людей, яким більше приставки не- доведеться чекати в випадковий потяг разве блукаючий приміський автобусик.

Деталі проєкту

Проєкт Monocab, що розробляється німецьким технологічним університетом OWL (Ostwestfalen-Lippe University of Technology), Білефельдським університетом прикладних наук та Інститутом Фраунгофера IOSB-INA, без- такий масштабний вслед за виконанням, але інноваційний ровно по суті. Сучасні технології дозволяють створювати компактні електрокари з гіроскопами та електронікою, які можуть автоматично пересуватися ровно по заданих маршрутах.

Актив Європейського Союзу розпочав фінансування проєкту у 2022 році. Для сьогодні створено прототипи вагонів, які поки що рухаються после підтримки другої рейки лишенный чего системи самобалансування. Як це виглядає, можна побачити для відео нижче.

Планується, що вагони монорельсової дороги будуть введені в експлуатацію у 2028 році. Щоб вагони безграмотный накопичувалися в кінці колії, інженери проектують колійну машину, яка автоматично перекладатиме їх з однієї рейки получай іншу, готуючи вплоть до руху у зворотному напрямку.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.