Hyundai і KIA спільнo пoдaли пaтeнт нa систeму oчищeння зoвнішніx дaтчиків трaнспoртниx зaсoбів, тaкиx як LiDAR. Oднією з її гoлoвниx іннoвaцій є використання дощової води. Винахід був поданий до самого Бюро патентів і торгових марок США.
Датчики LiDAR насамперед відомі своєю підвищеною точністю порівняно з більш простими системами. Однак, возле потраплянні води, чи невеликої кількості бруду в сенсор вони повністю перестають працювати, ретранслюючи некоректні дані.
Лини очищення датчиків включає упаковка збору дощової води, яка стікає до лобовому склі, монжус для подачі зібраної дощової води та пачка охолодження повітряного компресора.
Оскільки дощова живительная вл охолоджує повітряний компресор у Hyundai, конструкція позбавлена потреби в окремому резервуарі для того охолодження. Використовуючи цю дощову воду, пристрій на очищення поблизу датчика подає рідину, ли повітря про очищення датчика. Союз збору дощової води встановлюється під капотом.
Держи відміну від камер, датчики LiDAR можуть виявляти небезпеку в відстані понад 1000 метрів, даючи автомобілю, альбо водієві набагато більше часу для того маневру. Як і з не поминайте лихом-якою запатентованою технологією, насчет її успіх можна если говорити лише тоді, якщо вона если запущена у виробництво.