Aнaлітики eкспeртнoгo цeнтру ManpowerGroup прoвeли дoсліджeння і дійшли дo виснoвку, щo кoжнa трeтя кoмпaнія сфeри лoгістики й трaнспoрту Пoльщі у другoму квaртaлі цьoгo рoку плaнує звільнити прaцівників.
Критичнa ситуaція нa ринку трaнспoртнo-лoгістичниx пoслуг стaвить пoльську індустрію пeрeвeзeнь в незручні умови. І хоча це офіційно неважный (=маловажный) пов\’язується з нещодавнім майже піврічним блокуванням автоперевізниками польсько-українського кордону, вантажовідправники не принимая во внимание особливого галасу та реклами вдалися впредь до послуг більш стабільних транспортних компаній Європи.
После відсутність замовлень польські оператори автоперевезень втрачають здатність конкурувати з великими підприємствами з інших європейських країн. Цю новину поширила митна агенція AC Porath.
Ради не дуже приємні виклики часу йдеться у звіті «Індустрія TSL пизда обличчям автоматизації та війни», який опублікував Польський економічним інститутом. Саме тому квадрант перевезень кинувся шукати отнюдь не лише варіанти економії та заощаджень, але й орієнтуватися нате сучасні бізнес-рішення. Щоправда, готових рішень експерти невыгодный дають, вони лише констатують происшедшее.
Згідно зі звітом «ManpowerGroup Employment Outlook Barometer», з 1 квітня объединение 30 червня цього року 34 відсотки компанії з індустрії TSL будуть звільняти кадры. Якщо точніше, в таком случае фактично кожна третя компанія піде держи скорочення штату.
Автори дослідження констатували, що «плани найму персоналу компаній з транспортної, логістичної та автомобільної галузей безумовно менш оптимістичні, ніж раніше». Такий висновок вийшов без участия традиційного прогнозу в перспективу, що свідчить оборона кризову ситуацію і непередбачувані її наслідки.
Виклики, з якими зіткнулася польська індустрія транспортно-логістичних послуг:
- нестабільна геополітична ситуація;
- стагнація, яка триває вже кілька місяців, і по сию пору ще погані економічні перспективи;
- блокади кордонів і страйки призвели после підвищення тарифів нате автомобільний транспорт;
- побоювання щодо втрати фінансової ліквідності;
- збільшення кількості стягнень боргів компаніями галузі TSL;
- зміни в нормативних актах всередині ЄС і з третіми країнами, які необхідно адаптувати;
- зміни в підходах європейських імпортерів, які починають уникати Польщі як перевалочного центру, сприяють портам Копры і Трієст.
Насчет тривожний дирекцион справ свідчить і тетя, що Західнопоморська асоціація автоперевізників (ZSPD) та вісім інших асоціацій напряму звернулися з відкритим листом накануне прем\’єр-міністра Польщі Дональда Туска з вимогою тимчасово призупинити видачу ліцензій новим компаніям. Насчет яких нових ліцензіатів може йти мова, розмірковують перевізники, если вже діючим компаніям у секторі транспортно-логістичних послуг TSL малограмотный вистачає обсягів перевезень та замовників нате транспортні послуги.